Domani

 

Ja det är ett ord som jag har läst mig på gymmet faktiskt. Det betyder imorgon. Lucianna och jag säger alltid till varandra  ”Ci vediamo domani” vilket betyder ”Vi ses imorgon”. Då jag kommer (som jag kanske har sagt, kommer inte ihåg) spendera minst en timme på gymet varje dag för att bli snygg och fit! =) men det är rätt svårt känns det som—att bli fit alltså. Visst det har juh inte ens gått en vecka, jag känner lite skillnad. Men brorsan min har skickat mig godis som jag sitter här å smaskar på. Bilar. Det är det näst sista jag har, vilket är både bra och dåligt . Bra på så sett att jag slutar med det då det är slut och dåligt, därav att det är tråkigt bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0