Whatever you like

Idag är det riktigt sommar väder ute.
Jag och Franci har bara legat i min trädgård och solat, har vart hur härligt som helst.
Var på väg att åka och handla en dator, men väntar till imorrn.
Jag ska kolla på den och se om det är den jag vill ha. Det är så svårt att välja då det finns miljarder olika sorter, storlekar, färger och vikt. Och som vanligt vill jag juh ha allt..
Tyvärr blir det ingen rosa då jag skulle vilja ha en, för dom är lite för dyra..

Förresten har jag inte tillräckligt med pengar på mitt konto för att köpa den, men får juh lön imorrn..
Så får hålla mitt shopaholic beroende under lite kontrol. Men när jag har köpt den här datorn har jag bara 800:- att leva på den här månaden. Måste juh sprara till alla resor som ska tas i Juni. Men det är inge synd om mig.. ;o)


Här får ni dagens låt, den har blivit en av mina favoriter och kommer vara en av dom låtarna som spelas sommaren ut.
Lyssna och njut! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0