Studentflak och Hitechbuilding

Idag har jag suttit på Kappahls PR kontor, och jag fortfarande gör. Slutar inte fören kl 17. Om ca 45 minuter.
Både idag och igår har folk tagit studenten i Stockholm, man hör flaken dundra förbi vårt håghus med hög musik tjutande ur högtalarna. Det får mig att längta tillbaka till när jag tog studenten. Vår studentfest ägde! Det var verkligen den bästa. Vi hade våran i gamla stan precis vid vattnet. Helt underbart! =D
Jag har kvar studenthäftet vi hade på middagen.

Ha! Nu kommer det ett till skrikande flak. Skrik av lycka kan jag gissa. Men även en del sorgset då man inte kommer se sina vänner lika ofta. Iaf inte mina då min bästa kompis bodde i Nynäshamn.

Idag har jag gjort en liten videoblogg som jag ska lägga upp här sen. För att visa vårt fina showroom där jag arbetar.. =)

Idag har även Isabelle vart här. Vi åt lunch ihop, väldigt trevligt då jag inte har sett henne på ett himla tag. (Vi träffades när vi  båda pluggade modevetenskap på SU).

Nej nu kan jag nog inte fördriva mer tid med att sitta här och skriva.
Fast det mesta är fixat. Jag har bytt kläder på tre av fyra dockor, då den fjärde ska ha dom underkläderna hon har.
Sen har jag damsugat, putsatbordet, hämtat kemtvätten, gjort returer, skickat iväg prover till stylister, skicakt mail om kläder vi skulle vilja få tillbaka av stylister, hämtat posten, fixat i utförsäljningsrummet och fixat lite i showroomet, samt strykt.. Egentligen kan man inte säga att jag har gjort så mycket. Men det har tagit hela dagen. pö om pö..

Men vi hörs igen när jag är hemma.. Tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0