Shopoholic?

Att vara shopoholic är en väldigt grov sjukdom. Man spenderar alla sina pengar på kläder.
Onödiga saker ( tro mig inte fel, jag älskar kläder!!) som man i det flesta fall inte använder.Om man nu har så mycket kläder som en shopoholic borde ha..

Jag kan erkänna att  jag är defenitivt INTE en shopoholic. jag älskar att handla kläder och skor, men jag älskar även att spara pengar till andra saker som ligger nära mitt hjärta. Som tex resor.

Idag har jag spenderat min dag på kappahls showroom där jag böt ut säsongen på kläderna, vilket jag skrev om tidigare. Men har endast fått bort sommarkläderna från showroomet för att lämna plats till hösten som kommer hängas upp på måndag.
Det är rena rama byggarbetsplatsen hos oss.. :P

Eftersom jag jobbar/praktiserar i ett showroom, finns det provplagg man kan köpa då det kommit ut i butik, och det har jag gjort idag. Här visar jag de plagg jag köpt. Inte i den bästa kombination till varandra, då jag endast visar vad jag köpt..






1. Grönt ribbat linne, blommig kjol VINTAGE STORIES





2. Rosa top VINTAGE STORIES






3. Babyblå bolero VINTAGE S, Vitt ribbat linne m spets VINTAGE S, Mönstrad volang kjol VINTAGE STORIES




3. Prickig klänning VINTAGE STORIES





4. Nattop med tillhörande trosa VINTAGE STORIES
                


Allt detta och mycket mer som ni kommer få se framöver kommer ifrån underbara Kappahl!! :D
                                        




            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0