Rimbo





Här bor jag för att vara exakt.
Ett litet samhälle som heter Rimbo. Många i Rimbo säger "när jag blir stor, ska jag flytta här ifrån" Ja så sägs det men för det mesta kommer dom aldrig till kritan med det hela. Jag är även en av dom. Nog har jag vart ifrån Rimbo ett tag men även kommit tillbaka sedan i slutändan.

Mina tankar om rimbo är väldigt goda i det stora hela. Förutom att det bor en massa knäppa människor, så är rimbo ett fint ställe. Det är nära till stan och natur. Visst finns det inte särskillt mycket att göra här, men har man sina vänner är allt på topp. Många som bor i Rimbo brukar säga att det är så tråkigt att bo här, men då brukar jag säga att efter ca 20 år på samma ställe, är det aldrig lika roligt oavsätt vart man bor.

Har du det fortfarande lika roligt på stället du växte upp?

Kommentarer
Postat av: Tobias

inte så långt från stockholm ju ;)

2009-05-19 @ 18:56:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Okej I see ;)

2009-05-19 @ 19:04:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Janina

Hej. Tack för din kommentar!

Anledningen till att jag fick anorexia var nog den att jag var/är väldigt missnöjd med mig själv och mitt utséende. Var lite på övervikt när jag började gå ner i vikt också och tänkte väl igentligen bara gå ner några kilon. Men när jag gått ner några kilon så kunde jag inte sluta och gick bara mera neråt och tappade ner på i princip all mat. Nu innan jag började få hjälp så åt jag ingeting. Fick jag i mig ett glas vatten en dag så var det stort. Att mina föräldrar är skilda och att jag alltid velat ha mycket uppmärksamhet spelar nog också in och mitt förhållande till min pappa har aldrig varit det bästa heller.

Min familjs förhållande till mat är lite upp och ner. Min mamma hade själv anorexi i min ålder men är idag frisk och äter nog i princip allting. Min syster är nog den i min familj som har normalast ätbetende. Hon äter precis vad hon vill när hon vill och ser jättesnygg och fräsh ut. Min bror har tidigare varit smal men har börjat lägga på sig och borde enligt mig se över sina matvanor. Ibland får man intrycket att han hetsäter men jag vet inte. Min pappa bor jag inte med särskilt ofta men han har nog ett helt normalt förhållande till mat.

Min familj försöker finnas där för mig så mycket de bara kan och särskilt min mamma är guldvärd!

2009-05-19 @ 19:12:36
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Tobias

Bor i Tyresö, 25 min söder om Sthlm =)

2009-05-19 @ 19:14:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Helena Gustavsson

Tack så mycket =)

Det har din mamma rätt i.

Härliga färger du har på din blogg :)

2009-05-19 @ 19:44:04
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/
Postat av: anonymus

nej, jag vill flytta till sthlm jag =D

2009-05-26 @ 16:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0