LIke a tattoo, I´ll always have you..

Yes I will, but I can take you away with laser fade.. =P

Som ni säkert kommer ihåg så tatuerade jag och theres oss i Februari om jag minns rätt (fre den 13).
Men jag har aldrig lagt upp någon bild.
Eftersom det enså länge inte har hänt något spännande idag så får jag skriva om det..

Förut när jag fyllde 20 tror jag att det var eller om jag fyllde 18 så gjorde jag min första tatuering. Ett tribalband runt armen. Något som var väldigt poppis just då, men det var inte riktigt därför jag gjorde den. Men endå..

Så nu  efter lite eftertänksamhet så tatuerade jag mig igen. En lite störra grej på höften. Här nedan ser ni resultatet. Jag är otroligt nöjd! =) Det som både är bra och dåligt är att den inte syns när jag har kläder på mig..


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

det var ingen dålig tatuering det! =)

2009-05-20 @ 15:50:09
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Baso

Yeah !

2009-05-21 @ 09:13:33
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0