Kläder å älskade kläder










                            


Igår fick jag äntligen mina kläder. Men dock fattades det ett nagellack som jag beställde och som det stod skulle vara me. Jag mailade företaget så får se vad dom svarar.. Jag hatar när det blir så, inte för att det blir det ofta, men tillräckligt..

Min underbara kjol som jag älskar men som min mamma skrattade högt åt och undra hur man kunde köpa en såm. Men jag gillar den massor.
Sen köpte jag dessa skor som är så snygga!! Ett par vanliga vita skor med broderade blommor på, jätte fina och ett par andra som tyvärr var väldigt väldigt förstora..

Dessa kläder jag har fyndat på Nelly.com.
Dom har väldigt nygga kläder för plånboksvänliga priser. :D








Kommentarer
Postat av: Maria

kjolen ar sa lacker :D

2009-05-07 @ 13:47:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0