I feel like I´m drowning in an ocean..

Det är exakt vad jag känner. Jag har suttit här hela dagen, med det förbannande bloggen för att försöka få den någolunda fin. Och nu tänkte jag, ja jag kan ska resna i arkivet, varför ska det vara en massa foton där och ta plats (right?) så då raderar jag näst intill alla. Så smart av mig va..

Man måste ha alla bilder i arkivet för att det ska visas på bloggen över huvudtaget. Snacka om att jag är förbannad!! Jag blir galen. Det har vart en sån frustrereande dag idah, att jag lovar, snart börjar jag gråta.
Så bör nog gå och sova nu. Och jag skiter fullständigt i dom j*vla bilderna jag tagit bort, jag orkar inte leta upp alla igen.. =(

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åååh tusen tack! Blir jätte glad! :) Ja det är jag som är designern och som har ritat alla teckningar! :)

2009-05-20 @ 01:31:54
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0