Härlig, solig dag

Igår hade jag några kompisar över,  vi grillade, drack lite och spelade spel. Min killkompis blev jätte, Ja jag menar verkligen jätte full, men vi hade jätte kul. Sanna och Jag dansade hela kvällen, jätte kul..
Och så fick jag presenter mé.. :D
Jag fick min älskade Britney spears skiva, örhängen och te.. Och imorrn får jag mer då min släkt kommer och äter lite klockan 15.. :D


Idag har jag plockat undan lite och sen solat. Somnade ute i solen på eftermiddagen, brände mig inte så farligt så det är lugnt. Fick lite färg i ansiktet, äntligen!!

Jag tänker mycket på italien nu.. Jag längtar. Men jag vet även att jag kommer sakna mitt hem, min säng och mina katter. Hela omgivningnen kommer juh förrändras.. Men som sagt så är det italien, inte alls långt hemifrån. så det är juh bara åka hem över en helg om man skulle sakna det för mycket och så.. Det är juh lite annorlunda när man var i USA, då hade man knappt råd att åka tillbaka hem..

Idag fick mamma även sin födelsedags present. Resan till Turkiet. Hon blev så glad att hon började gråta och så hände det en olycka.. Önskar man hade filmat det.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0