Genie in a bottle = Janina = Jenie = Genie ;) Nickname brain

 


Här om dagen fick jag ett sms från min blivande au pair familj.
Dom är så trevliga.. Dom skrev att vi kanske kommer åka till en typ av vatten park i Verona när jag kommer dit och hälsar på dom i Juni. Bilderna var hur fina som helst så jag ser verkligen fram emot det och hoppas att det blir av (bara man inte ha lingavecka ;o) ).

Jag har börja tänka på smeknamn, att jag inte har något.. När jag var i USA så kallade mitt minsta barn mig för "Nunu" Jag vet inte om det var för nina eller för mina NOno,  men jag vet inte.. Men den äldsta hon sa nog Janina, jag är ganska säker men hon var juh iof 4 år så..
Men jag har aldrig haft något annat. Therese kallade mig någon gång för typ "Ninis" när vi var mindre och Alexander säger "Janne", fast det hände typ en gång igår..
- Är det någon som brukar kalla dig Janne?  Nop your the first! =P
Min förra pjkvän brukade kalla mig för Janice, å det funkar juh iof..

 Så dom jag har tänkt på till mig själv är:

Jan (amerikanst uttal dock =P)
Genie (vilket betyder ande i arabiska sagor)
Janice (bara för att)


Vilket tycker du, har du några egna förlag?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaadu... Janne var bra, hahahah.

2009-05-23 @ 21:48:13
URL: http://sannabakar.blogg.se/
Postat av: Modiga Malin 4 år bloggerska

Det finns bautamånga lag i sverige mina syrror är i olika lag. Hon i rött Jessie är en devil i dynamites och min syrra Linda är med i HCE. Om du vill börja så kan nog min syrra Jessie hitta ett lag där du kan gå nära där du bor. Jag har redan börjat träna med syrrorna, vi gör bygg, det är kul./Modiga Malin

2009-05-24 @ 16:15:02
URL: http://modigamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0