Ännu en Måndag med Britney

Den här veckan är det verkligen fullt upp att göra. Men det är på samma gång, väldigt väldigt roligt!
Igår (Måndag, skriver det här på tisdag morgon då jag hade lite mer tid) åkte jag till ikea för att köpa lite rekvesita.. =)
Jag lärde mig något nytt, nämligen att det går en ikea gratisbuss i från gallerian som tar en till ikea. HÄRLIGT!!
Men som vanligt, shopoholican inom mig steg fram och jag köpte lite champangeglas, galgar och annat smått till mig själv.. HEHE.. Behöver jag hjälp? NÄÄÄ..

Men innan dess. Britney Spears biljetterna släptes kl 9.00 så jag var först till kvarn och köpte 2 st. fick plats typ 8 eller nåt sånt.. :D
Jag förväntar mig inget annat än en kick-as show, som hon alltid ger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0