Miss US

Nää, nu pratar jag inte om Miss US, Miss Sverige och Miss world.
fast visst skulle det vara nice att vara med där. Om man endå var så snygg.. Som jag har tänkt länge nu, ja i flera månader och i förra året.. för det va juh så länge sedan :P
Att jag ska träna mig fit.. Hur nu det ska gå till.. Visst en bit i taget, men jag måste ändå ha någon som kan pusha mig och som bvill följa med å täna och verkligen ta i.. För det gör inte jag annars, tar bara lite smått så där.. kanska ska gå till gymmet imorrn när jag endå är ledig, så där på dagen.. har juh inget annat för mig förutom städar i mitt rum, diskmaskinen och allt sånt grejs och sen ska jag juh förståss till Bror och kolla till Chivisen.. =) Ja hon är så söt..
Vet inte riktigt hur matthias ville att jag skulle göra. om jag ska sova där eller bara hänga, eller alls.. Jaja det blir nog bra vilket som..

Ja just det, tillbaka till mitt ämne. Jag saknar verkligen USA. Det var kul att vara där även om allt inte gick lyckat. Det vara varmt och skönt och man kunde se så mycket saker. inte för att jag hann det. Men man kunde.. Hade möjligeheter..
Måste samla ihop massa pengar så jag kan åka tillbaka.. Tråkigt att man inte kan åka som au pair.. Man kanske kan det i två månader, fast då blir det juh olagligt iaf..
Måste åka och hälsa på min gamla vänner i Austarlien me.. Jag har aldrig varit där och Jess har heller aldrig varit här. Vi träffades i USA.
Ja minsan.. Australien är ett land jag vill upptäcka. lära mig vindsurfa, dyka, kolla på alla otroliga djur, resa och bara ha det underbart.. :D
Fast.. ja just det det ksulle jag göra. ringa till någon resebyrå och fråga vad det kostar att åka till mexico nästa år, om man skulle boka nu.
Jag känner nog att Mexico är roligare att åka till än Thailand, även om jag gillar kläder och buddismen. Men det får jag väl titta på någon annan gång..

Jag har så himla mycket planer att inget kommer bli gjort. jag lovar det.. Jag har så mycket vilja, men ändå så bakas det inget i ugnen fasten den är varm.. jaja.. får väl värma upp mina ideer i framtiden, när jag har någon att dela dom me.. Eller vad tycker du?
Idag vart det en lugn kväll.. Först var jag sanna, tesse och matcus och träna på gymmet och sen tittade vi på Sweenie Todd, den var bra. Om man gillar musikaler och det gör juh jag.. :P
Tim Burton måste verkligen gilla Jhonny Depp, han är med i typ alla hans kända filmer..
På tala om Burton. Marcus sa att det finns ett snowboard märke som heter Burton och då sa jag att jag har en sån snowboard.. För det har jag juh.. :P

Imorron blir det 25 års partay, med början kl 19. får se om jag går så tidigt.. men det blir väl något sådant.. Ska titta efter en bra väska som jag får plats med kameran i.. Det ska fotas.. fast egentligen ska man väl inte det.. fast jag gillar minnen för evigt.. :P
Nää nu går jag och sover..
Drömmer mig om killen i framtiden..
Bara så du vet!
Jag är kvinnan från din framtid!
och jag kommer bli en Miss Någonting.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0