Höger snurr och vänster spinn

Sanna och jag har spenderat våran helg på yesteday och lärt oss börja dansa bugg.
 As kul faktist.. Jag lärde mig att dansa som kille och tjej, för igår så fanns det inte så många killar så då var jag det.
fast idag ville jag vara mig själv. Det var as kul!
Så nu blir det fortsättningskurs.
Sen har jag planerat att ta upp kickboxning och salsa me.. Får se.. Mitt schema lär bli rätt fullspäckat då.
Men verkar inte ha något bättre att spändera min tid på. Inge kille eller så..
Har skrivit upp mig på en franska kurs me.. så vi får se hur allt blir.
Sen har jag juh mitt jobb och praktiken som jag älskar. Så får se, lär bara bli pankaka som vanligt..

Min brorsa har skaffat sig en liten hund. chihuahuan Bella.. jätte söt.. fast det är väl kankse mest Stinas..

Jag har fått någoot ryck. jag är kär i the offspring, all american rejects ja massa andra. dom är verkligen as bra.. :D Right?

Nej nu ska jag gå å sova så jag kommer upp imorrn.. Fast vill egentligen inte. vill sitta uppe och lyssna på musik.. men det går juh inte.. Well.. You´re gonna go far kid! Dance fucker dance.. - The Offspring..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0