Pass it on..






Åh vad jag älskar jamie Oliver. Han är verkligen min idol. Han är en person som man kan ha som idol utan att det är bransligt.. För jamie gör så bra saker. matrvolutionen som går på TV nu. och för något år sedan var han i skolor och i england och försökte få bättre mat till barnen.

Jag är så trött. Har jobbat idag och det skrev jag juhb igår. skrev säkert att jag inte skulle vara ledig fören nästa söndag.. mm.. jobigt, men det går nog bra. Jag är glad att jag har två olika jobb ( tyvärr bara ett med pengar) för då går tiden mycket snabbare och man blir inte lika trött på jobbet.. Hade jag jobbat 13 dagar i sträck  på samma jobb så skulle jag dö..
Ja, nu ska jag gå å borsta tänderna och hoppa i säng.. Just fan, jag måste juh packa ner jympa kläderna.
Ska med sanna på spinning imorrn efter jobbet. jag kommer nog till rimbo vid 18.30 (det brukar jag) och sen var spinningen kl 19. sen blir det hem å äta middag..
Jag måste verkligen börja på gymmet igen. Jag känner mig bara tjockare och tjockare.

Nu har jag även slutat smörja in tatueringen. har tydligen använt lite mycket kräm skulle jag tippa. för jag har fått utslag på tatueringen och runt och det kliar fortfarande, men hoppas det blir bättre  iaf.. nej nu kilar jag till badrummet!
Sov så gott alla där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0