Kappahl, Csilla och Chic.. =)

Åh wow.
Det är alltid lika kul att gå till Kappahl!
Idag var det mer roligt. För Csilla kom förbi. Hon är så rolig och trevlig. jag gillar na verkligen. Åh vi fick goodiebags av henne.. Åh jag fick massa saker. Ska lägga upp bilder här sen när jag väl orkar stoppa in kontakten..:P
Dagarna på Kappahl, bara susar förbi, verkligen.. =) Det är juh bra, det betyder att man har kul med tiden man är där. Men endå det känns inte som jag hinner med så mycket saker på den tiden endå..

Åh ja just det det har jag juh inte berättat heller.. Det har verkligen hänt saker här.. I fredags var jag och tesse och tatuerade oss.. Tesses tog typ bara 30 - 45 min att göra.
Min var dock ganska mycket större, Min tog 2,5 timme å göra, snacka om att jag hade ont. Det kan tesse intyga. Ho har även fotograferat hela sessionen.. Så en bild kan jag nog klämma upp här snart..
Även fast det är måndag idag så känns det.. Det sticks och svider i tatueringen.. aoush..
Och i Lördags (alla hjärtansdag) så var vi på Koh pangan och åt, verkligen en skit bra restaurang. dit ska jag gå snart igen. verkligen en upplevelse med as bra mat.. Vi hade as kul! SEn var vi på Joh labero. Han var duktig.. men dt jobbiga var att man satt å kollade hur han gjorde tricken istället för at njuta av tricket.. Men det var kul det me.. :D

Ja det är dags och städa rummet igen innan det blir stökigt. Jag börjar hålla ordning i mitt rum så ser det fint ut och inte en massa kläder som det brukar vara på golvet.. :P
Nej nu ska jag sluta, för nu börjar jag bli trött, har en massa sker jag måste göra innan jag går å lägger mig..
Vi höres ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0