the horror tree

 

I söndags klädde vi julgranen och lyssnade på julmusik. Det var då man kände julstämning. För innan har jag inte riktigt kännt något. Och så fort jag kollar ut så är julkänslan borta. Det är verkligen inte samma som hemma..



Tidigare i veckan dekorerade jag och carolina apelsiner med nejlikor.. det doftade jätte gott.. :D






 

Igår satte jag ihop pepparkakshuset med smältsocker, det gick superbra. =) Blandade även florsocker för att spritsa på, men tyvärr blev det för löst. Så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra eftersom jag hade använt upp allt florsocker. Min lösning blev att baka sockerkaka och ha blandningen på med apelsinskal. Det blev jätte gott.. Tyvärr han jag inte ta foto på den då en viss Andrea hade vart å gnagt på kakan som vanligt..

Nu har jag iaf börjar på huset, men det är långt ifrån färdigt. Barnen ska få hjälpa mig att dekorera det. Fast tyvärr blev det inte så, dom var upptadna med en film så jag fick göra det själv..

Inne i Milano börjar man få lite stämning me då dom har satt upp granen, även på väg hem till mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0