Sen god jul!

Nu är jag hemma i älskade sverige.. Jag njuter till fullaste och därför sitter jag inte här särskillt ofta..
Jag vill inte riktigt tillbaka till Milano, nu när jag är här känner jag allt jag saknar.. Men jag ska tillbaka lugnt.. =P
Jag saknar mina kompisar och mina katter, min familj och mitt stora rymliga rum med allt i.. buhu.. Och om 7 dagar måste jag lämna rummet.. =( Jag akn inte förstå att jag har vart här i en vecka redan.. :´(

Ja ja-- jag önskar er alla ett gott nutt år! Så hörs vi i början på 2010.. :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Absolut inte. Sen är det ju inget som säger att han inte hade nån att gå med, han kanske bara ville se filmen själv?

2009-12-30 @ 21:00:45
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0