Ensam är stark---

Ensam är stark, ja så går sägendet. Men det är inte helt sant. Är man stark själv är det en fördel. Men har man någon att dela bördan med är allt så mycket lättare, dvs är man fler än en så är man dubbelt så stark. Men man kan juh inte hänga över någon utan att göra något själv, det blir man juh inte stark av. Man måste göra sina egna fel och lära sig av sin misstag. Ta sina egna vägar och stigar.

Jag är jätte glad att jag har alla i mitt liv som stöd. Min släkt och mina vänner. Skulle något gå fel, vet jag att jag har dom där att dela bördan med på något sätt.

Tack, alla mina vänner för en trevlig kväll igår. Utan er-- ja då skulle det vara en riktigt tråkig kväll.
Inlägget jag gjorde tidigar imorse, var ett sånt där fylle inlägg. Nog skrev jag vad jag kände och allt stämmer förutom just den delen att jag inte känner att jag har några riktiga vänner, det är deffenitivt inte sant.
Jag vet vilka ni är!!!
Tack så mycket för presenterna jag fick, ni hade inte behövt! men det är juh alltid kul att få något.. hihi

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hade jättetrevligt igår! Kommer att sakna dig men vet att vi kommer prata under tiden och ses igen sedan (: Du kommer ha det toppen i italien!

2009-08-30 @ 14:51:12
URL: http://sannabakar.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

härligt att det blev lyckat =)



vilken tid på onsdag är det du kommer?

hoppas det är okej med familjen att jag kommer förbi då... måste ta med theo också

2009-08-30 @ 21:16:26
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0