Inte någon härlig dag, Jag är arg, besviken och lessen

Nej det här var ingen bra dag..
Dagen började jätte bra däremot, hade underbara drömmar, däribland en av mina arbetskamrater, berättade det för honom när vi sågs.. Dagen på arbetet var också jätte bra allt gick som smort..

men sen slutade jag och jag och mamma skulle åka till uppsala för att köpa ett batteri till min bil, men när vi kom fram hade dom stängt, så typiskt..

Men den riktigt besvikelsen började för flera månader sedan, när en av mina killkompisar ville ligga med mig.. vi gjode inget men han blev generad när våra gemensama kompisar kom in..
Sedan dess har han int pratat med mig.. och nu förra helgen och i veckan fyllde den här killen år och en av mina X (ja det kan man säga) och nu skulle han ha fest idag, så jag frågade om jag fick komma men han sa nej, det är fullt.. skit schyst!
Alla andra är där utom jag, känner mig väldigt ensam idag..=(
Så händer det inget snart går jag och sover för annars kommer jag börja gråta..
så ha det så bra på lördagskvällen,
För övrigt ska jag jobba imorrn börjar halv 8 så jag skulle inte kunna stanna så länge, men det skulle iaf varit schyst å bli bjuden..
Han är en riktig beatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0