Härlig dag i stan

Att vara i stockholm en sådan vacker dag som denna är underbart.
Nog var det mycket folk, men när man väl hittar den där vackra platsen där man kan finna lugnet är det med all möda värt.
Var på ett mingelparty som veckorevyn hade.. Var dit med sanna..
Festen skit sög och tillochmed (ja tillochmed) jag skulle fixa ett bättre mingelparty..
Att åka in till stan för det var det inte värt.. Men vi hade det kul endå.. Shopping, men tyvärr hittade jag inget jag gillar..
Får väl nöja mig med det jag har..

Hehe, Sanna lär tycka jag är en gris eller nära på..
Sitter å rapar när vi har myskväll.. Men vadårå, kolsyran kom ju upp och jag sa ursäkta.. Mer en så är juh inte mänskligt..=)

Jo men dagen var lyckad och jag hade jätte kul..
Fick använda min engalska lite idag också, förklarade vägen till en som var engelsk.. Härligt.. Jag saknar engelskan..
Visst min är väl mer amerikansk, men skit samma.. =)

Idag har min motion blivit shopping i sthlm, kanske inte den bästa.. men jaja..
Idag har det hänt rätt mycket, men nu är jag trött och grinig så jag ska gå här ifrån.. Men tack för en trevlig dag.. =)
Nu bums i säng, för imorgon ska jag upp å jobba, slutar halv 5.. blää.., idag.. yaij nästa månad..



image17
image18

image19

image20


image22
image23
image24











Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha en söt gris är du då i alla fall! Fast jag blir alltid chockad när folk rapar ^^ fast det är kul!
Tack för en härlig dag i stan gumman!

2008-04-26 @ 16:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0