Den bästa av bloggar

Nu tog jag tag i mitt bloggande.
Har egentligen aldrig bloggat på riktigt och har inte riktigt förstått meningen med det, men antar att dom som vill följa ens liv ska få chansen att göra det i smyg och lite på avstånd.
Men bloggandet är väldigt bra när man åker iväg på längre resor, för då kan familj och vänner hålla koll på en och se vad som rör sig i dens liv.

Vad gör en bloggare till en bra bloggare?
Mitt svar skulle vara ett intressant liv.
Något jag är fattig på, men ska försöka gör mitt bästa..=)

Fast denna vecka kommer det nog hända lite mer en vanligt.
Idag blir det picnic med min moster, har gjort lite mackor och sallad..
Billa ska ta med sig grillkorv och bröd, sen har vi en engångsgrill..
Älskar picnic. Tanken har slagit mig att jag kanske ska ha picnic på min födelsedag..
Men man kan juh aldrig beställa fint väder så då måste man ha en backup-plan..

På fredag ska jag på mingelparty med Vecko Revyn.
Ska bli skit kul!
Där kommer jag få det jag söker.. =)
Modevisning, hår, mingel och arbeten jag vill jobbba med.. =)
Tar med mig min kompis Sanna..
Ser verkligen fram emot det. =)

Nu när jag har en blogg, ska jag försöka ta tag i mitt liv på samma gång.
Försöka hitta på lite mer saker än vanligt när jag är ledig och har tid över.
Senare ikväll berättar jag om min dag, kännde bara att jag behövde börja nu på en gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0