CinCip or maybe PicNic?

Solen skiner och det är lagom varmt för en picnic.
Tog med mig moster och drog ner till skarsjöplan, de finns endel fina ängar där som man kan ha det trevligt på..
Tog med mig mackor och sallad som jag hade gjort, ja plus engångsgrillen (som tyvärr inte blev använd),
Billa tog med sig korv med bröd som vi skulle grilla..
hehe smart som jag är tog jag bara med mig tre tändstickor och trodde att det skulle räcka..
OOuhps där rök första tendstickan och billa fick ställa sig iför vinden som blåste så ivrgit just då.. typiskt!
Tända andra, slockna och tände sissta men den slocknade den med..
Så vi nöjde oss med kall korv med bröd..
Det var inte fel det heller..
Inget kan förstöra mitt humör idag.. =)

Vi hade det himla trevligt ända tills hela rimbos alla dagisbarn slog till på lekparken brevid..
Jaha, ja då var den friden slut..
Så vi åt upp våran mat och drog hemtill mig..
Eftersom vi går på så långa promenader varje dag så förtjänar vi något extra, så på vägen hem till billa stannade vi på grillen och köpte oss en glass ivar.. =) Idag tog jag en Twister, i går blev det någon nyglass med cheescake-smak, fast jag tyckte att den smakade spya i början, inte gott alls.. men den blev godare efter ett tag..=)

Ja det var dagens äventyr.. Hela dagen spenderad i frilufsen, härligt, härligt..
Kanske man sover godare än vanligt inatt då, är väl bara prova å se..


Kvällen är nog planerad, idag är det greys anatomi.. blir nog spännande.. önskar att jag egentligen var lite bättre på å spendera min tid på något vettigare sett, kanske något man blir klok på..
Får väl bli i nästa liv.. Eller vad säger du?


image12

image14

image15

image16



















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0