Att uppnå det man söker

Det sägs, för att uppnå det man önskar mest i sitt hjärta och det man söker för att uppnå den opptimala lyckan ska man skriva en lista på saker man vill göra i sitt liv, kan vara allt från att resa eller ett speciellt jobb man önskar.
Nu ska jag göra min lista, en lista som jag förhoppningsvis kommer se varje dag och påminnas om vad jag vill uppnå av mitt liv och bli mer säker på vad jag vill.

  • Åka till Tibet
  • Att se världen genom resa
  • Flytta utomlands
  • Lära mig Surfa
  • Lära mig franska
  • Åka som volontär
  • Träffa en kille som är trevlig, söt, rolig, intressant och gillar samma saker som jag.
  • Hoppa fallskärm
  • Köpa en motorcykel
  • Lära mig åka cross
  • Bli mer självsäker



Kommer säkert på mer senare då jag kommer fylla på min lista..
Gör en lista du me!

Uppdatering av listen, några saker att tilllägga.. 24 april:

  • Ha sex på stranden
  • Jobba inom mode
  • Träna mig till en "Miss Hawaiian Tropic" kropp
  • Tävla i Miss Hawaiian Tropic, när väl kroppen har kommit
Uppdatering 27 april:

  • Åka på safari i Afrika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0